Hvidovre lokalafdeling

Enhedslistens lokale afdeling i Hvidovre har 70-80 medlemmer. Der afholdes medlemsarrangementer en gang om måneden og generalforsamling en gang om året.

Selv om vi fik rigtig mange stemmer ved kommunalvalget i 2013, var det stadig kun nok til ét medlem af kommunalbestyrelsen. Det blev Mogens Leo Hansen, der sidder i både Økonomiudvalget og Arbejdsmarkedsudvalget.

Til at bakke om om Mogens' arbejde i kommunalbestyrelsen holdes der månedlige møder i den såkaldte baggrundsgruppe. Gruppen består af en fast kerne, men alle medlemmer er velkomne. Dato og sted fremgår af kalenderen.

Til varetagelse af den daglige drift er der på generalforsamlingen valgt et arbejdsudvalg (bestyrelse) bestående af 6 personer. Gunhild er kontaktperson i forhold til medlemmerne og landskontoret. Du kan se fotos af medlemmerne af arbejdsudvalget, kommunalbestyrelsen og Ældrerådet samt vores lokale Folketingskandidat ved at åbne filerne nederst på denne side

BilagStørrelse
P7280219.JPG4.74 MB